Thursday, August 25, 2011

ankle wedge boots

Za oknem upał, ale w sklepach panoszą się już kozaki, kurtki i płaszcze. Chcemy czy nie, jesień nadchodzi wielkimi krokami i warto zacząć powoli kompletować garderobę na nowy sezon. Żeby Wam to ułatwić, a przy okazji przygotować sensowny (i nie za długi ;)) plan swoich własnych zakupów, postaramy się  najbliższym czasie przedstawić jesienne "must-have".  Dzisiaj - sznurowane botki na koturnie. Pasują w sam raz kiedy robi się za zimno na baleriny, a wciąż nie mamy ochoty na zimowe kozaki. Przy tym są dużo wygodniejsze od obcasów, a też potrafią nieźle wydłużyć nogi (zwłaszcza czarne, założone do kryjących czarnych rajstop). Będą świetnie wyglądać do jesiennych sukienek, płaszczy i tak modnych w tym sezonie wielkich, luźnych swetrów.



 Oto kilka propozycji "z górnej półki" (idelnym źródłem jak zwykle było net-a-porter).


Naszym zdaniem są świetne, ale zdecydowanie za drogie (ceny: od 360 do 695 euro). Warto je jednak potraktować jako inspirację i wyruszyć na polowanie w sieciówkach. Botki które chcemy Wam dziś pokazać kupiłyśmy w Primarku. Cena - 16 funtów.  Bardzo fajne widziałyśmy też w Zarze, Mango i Topshopie - naprawdę jest w czym wybierać.


16 comments:

  1. NA Allegro jest zatrzęsienie takich botków :)
    POzdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. szukam podobnych, w New Looku widziałam za 25 funtów, zajrzę jeszcze do Primarka :P

    ReplyDelete
  3. Nie byłam od początku za tymi butami, wyglądały jak ogromne kopyta na stopach szczupłych dziewczyn, jednak zaczęły powstawać coraz to lepsze wzory i sama takich zapragnęłam! ;)

    ReplyDelete
  4. ten fason odrobine do mnie nie przemawia ale poszukuje idelanych botkow bez udziwnien :)

    ReplyDelete
  5. świetne są! już nie mogę się doczekać żeby zobaczyć je w Waszej stylizacji!

    :***

    ReplyDelete
  6. Świetne te butki:)

    Zapraszam do mnie,
    www.muaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetne są,pewnie sobie sprawię na jesień:)

    ReplyDelete
  8. Nowa kolekcja H&M. Zapraszam na www.ADRRRIANNE.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. hej!
    oTAgowałam Cię - http://glam-ourfever.blogspot.com/2011/08/tag_26.html
    '10 pytan kosmetycznych'
    ;-) info i szczegóły w notce :)

    ReplyDelete
  10. Jesienno/zimowe kolekcje zaczynają królować.
    Sama pracuję w Bacie i już duuużo butów zimowych u nas jest. Co najlepsze sporo już się sprzedało.

    Botki są super ;)

    http://casually-dressed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Wyglądają ciekawie, tylko zastanawiam się jak np. prezentowałyby się na mojej nodze. :P ogólnie, będę musiała się za nimi rozejrzeć.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. Świetne buty, świetne zdjęcia :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete