Sunday, June 26, 2011

Striped blazer

Zrobiło się chłodniej, więc czas na powrót do żakietów. Dziś będzie pasiaście, ale na przekór temu, co oglądamy w wielu kolekcjach - nie marynarsko (chociaż bardzo podoba nam się ten styl i na pewno już wkrótce pojawi się też jakaś marynarska stylizacja). W roli głównej żakiet z Topshopu - żeby nie było zbyt pstrokato zestawiony z klasyką - jeansami i białą koszulką. Do tego znów raffia (buty), naszyjnik z naszej ulubionej kolekcji Toma Binnsa dla Disney Couture i kolejna zdobycz wyprzedażowa - Saddlery Cadet Bag Marc Jacobsa.








Żakiet: Topshop
Top: River Island
Jeansy: Tosphop
Buty: Stradivarius
Naszyjnik: Tom Binns dla Disney Couture
Zegarek: Michael Kors
Torebka: Marc by Marc Jacobs

37 comments:

  1. chyba coś popite było, albo umarł piesek ;)

    ReplyDelete
  2. Ale świetny jest ten żakiet!! Naprawdę cudo !!

    ReplyDelete
  3. Mnie najbardziej zaintrygowała torebka. Ciekawe połączenie kolorów.

    ReplyDelete
  4. świetna torebeczka i marynarka :)))

    ReplyDelete
  5. Torebka jest genialna! Marc Jacobs :) Mmmm
    Basia.

    ReplyDelete
  6. Naszyjnik i torebka są świetne! :)

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz, marynarka idealnie do Ciebie pasuje :)

    ReplyDelete
  8. Pięknie:) Wszystko pasuje, lubię ten kolorek.
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam na mojego nowego bloga http://my-fashion-matter.blogspot.com/ :))

    ReplyDelete
  9. Znowu strzał w dziesiątkę:) i przypomniałyście mi że nie mam ani jednej torebki Marca Jacobsa co planuję zmienić, za bardzo przyrosłam do włoskich marek;)
    Nawet już mam jeden typ z przyszłorocznej kolekcji wiosna lato którą prezentowałam na facebooku.

    ReplyDelete
  10. rewelacyjny zestaw! marynara i torebka to die for!

    ReplyDelete
  11. Boska MJ-ka!!!
    Pozdrawiam :)
    http://modaitakietam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. piękny zestaw ! świetna marynarka :)

    ReplyDelete
  13. no jest i chyba coraz to więcej młodych osób się tym interesuje .. ;-) świetny set! mi też się udało trochę markowych rzeczy upolować, ale w sh albo w konkursach ;) teraz udało mi się wygrać zegarek michaela korsa;>> już czekam na przesyłkę hehe;D

    ReplyDelete
  14. Piękne wszystko, a torebka jest fantastyyyczna! :)

    ReplyDelete
  15. boskie dżinsy!!! idealnie leżą o podkreślają Twoją figurę! torebka też super ;) pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  16. Marynarka jest absolutnie boska (oddawaj!). Wyglądasz ślicznie :)

    ReplyDelete
  17. Orientujecie się czy marynarka może być jeszcze dostępna? Paula

    ReplyDelete
  18. kocham tą marynarkę <33333
    zapr do mnie
    http://mycolorvogue.blogspot.com/
    xoxo, A

    ReplyDelete
  19. @ The Bag Blog; my mamy wyjątkową słabość do projektantów zza oceanu a Marca polecamy szczególnie - jeszcze nigdy nas nie rozczarował ;) @ Paula: kupiłyśmy ją już jakiś czas temu i na stronie niestety nie jest już dostępna, ale zaglądaj tam od czasu do czasu bo czasem wyprzedane modele pojawiają się z powrotem

    ReplyDelete
  20. ach zazdroszczę torebki!!! marynarka również świetna :)

    ReplyDelete
  21. Marynarka rewelka! Bardzo Ci pasuje, no i ten lakier do paznokci <3!!

    ReplyDelete
  22. Świetny blog ;)
    I nieziemska marynarka!

    ReplyDelete
  23. Świetny zestaw, idealny na chłodniejsze dni. Bardzo fajnie wygląda zestawienie prostych jeansów i podkoszulka z tą ciekawą marynarką. Jestem jak najbardziej na tak! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    ReplyDelete
  24. rewelacyjnie!!moja ulubiona stylizacja! Marynarka i torebka i powalają!Ale naszyjnik....marzenie!
    Zapraszam do mnie
    www.mayapresents.blogspot.com
    Buziak!

    ReplyDelete
  25. bardzo fajna ta marynarka :) i całość wygląda super :D

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładny outfit ;33
    Obserwujemy??

    ReplyDelete
  27. Super żakiet, o wiele bardziej mi się podoba niż te mocno nasycone kolorami :)

    ReplyDelete
  28. cudowna marynarka!

    zapraszam do mnie!
    Ojla.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Żakiet jest przepiękny :) strasznie stylowy. Fajna stylizacja.

    ReplyDelete
  30. dziękuje bardzo :) udany zestaw!

    ReplyDelete
  31. kapitalny żakiet! Jakaś odmiana od tych rózowo pomaranczowych wszędzie będących :)

    ReplyDelete
  32. Świetny ten żakiet!
    Zapraszam do mnie,
    F.L.

    ReplyDelete
  33. wow ale genialny żakiet! świetne kolory :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete