Monday, June 13, 2011

SALES

Do mango, które już w zeszłym tygodniu ogłosiło przecenę całej letniej kolekcji o połowę, dzisiaj dołączył H&M. Nareszcie przy większości ubrań pojawiły się czerwone karteczki z nowymi cenami, niekiedy nawet o 70% niższymi od wyjściowych. Nastała więc najwyższa pora, żeby wybrać się na zakupy i uzupełnić swoją szafę :) Z naszych doświadczeń wynika, że najpopularniejsze rozmiary znikają z półek bardzo szybko, więc nie ma na co czekać!



A dla mających ochotę na poważniejsze zakupy: dzisiaj rozpoczęła się również wyprzedaż na stronie internetowej Selfridges - sieci brytyjskich luksusowych domów towarowych. Niestety asortyment na stronie jest mniejszy niż w ich flagowym butiku przy Oxford Street, ale jeżeli tak jak my nie wybieracie się w najbliższym czasie do Londynu, to fajnie jest pobuszować chociaż w Internecie. Nas totalnie urzekła wzorzysta sukienka McQueena, boskie, czerwone szpilki Giuseppe Zanotti, no i oczywiście torby (aaah Mulberry).



7 comments:

  1. Super zestawy, bardzo lubię takie kreacje gdyż wyglądają lekko i elegancko jednocześnie.

    P.S bardzo fajny blog, czytam Was prawie od samego początku i chciałam powiedzieć że macie fajne podejście do mody. Czekam na więcej !

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Może oprócz przecen w sklepach spodoba Wam się też coś u mnie
    zapraszam na najnowszą aukcje
    http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4043406

    ReplyDelete
  3. Byłam dziś w Galerii Krakowskiej i widziałam już pełno wyprzedaży, ale niestety muszę dopiero czekać na wypłatę. Może uda mi się coś jeszcze upolować! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    ReplyDelete
  4. świetne stylizacje ;)

    ReplyDelete
  5. Przez przpadek trafilam dzis do mango i widzialam sale, ale odstraszyl mnie dziki tlum kobiet, walczacych o swoje miejsce przy wieszakach:)

    ReplyDelete
  6. no rzeczywiście jest naprawdę TŁUM ! pozdrawiam dziewczyny z poznańskiej Plazy- mimo takiego ruchu jeszcze były bardzo miłe i słysząc, że mam za małą bluzkę powiedziały, że poszukają na magazynie i mam jtr przyjść. Niespotykane ! :)

    ReplyDelete
  7. istne szaleństwo! wszędzie wyprzedaże ;)

    http://www.facebook.com/pages/Fashion-Passion/127087060700971 - FASION PASSION because we all love to be a little fashion victims! :)

    FASHION VICTIM
    FASHION passion -FBpage - ALL BOUT FASHION, EVENTS, ART, FAMOUS PAINTERS, MUSIC, CONCERTS, LOOKS, MY RECIPES AND INSPIRATIONS

    MY BLOG - FASHION PASSION - MY RECIPES

    ReplyDelete