Wednesday, June 29, 2011

Nude colors

Po ostatnich szaleństwach z kolorami dziś wracamy do naszych ukochanych beży. O ile koralowa sukienka jest totalnie letnia i istnieje ryzyko, że z czasem ten kolor może nam się znudzić, o tyle beże sprawdzają się zawsze i wszędzie, od wielu lat niezmiennie zajmując sporo miejsca w naszych szafach. Można z powodzeniem zestawiać je z neonowymi kolorami dla których są doskonałym tłem, bądź też łączyć ze sobą poszczególne odcienie, tworząc delikatne, subtelne stylizacje.






Bluzka: Primark
Spodnie: Vero Moda
Zegarek: Michael Kors
Buty: Zara
Okulary: Ray Ban
Torba: Burberry

66 comments:

  1. świetnie, fakt czasem dobrze wziąć oddech od kolorów

    ReplyDelete
  2. Bardzo wytwornie:)
    torba jest wprost cudowna!!!
    www.mayapresents.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. O, u mnie też notka na temat beży i outfit z beżem w roli głównej :) Jako początkująca bloggerka- zapraszam :) Podgląduję Was dziewczyny od dawna i muszę stwierdzić, że robicie razem kawał dobrej roboty. Trzymam kciuki za Was i Waszego bloga :)

    www.lipglossinred.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny stonowany zestaw !!

    ReplyDelete
  5. ładnemu we wszystkim ładnie !

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam beże a ta stylizacja w sam raz dla mnie ;) kupiłam wczoraj podobną koszulę w Vero Modzie. Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  7. OMG!!!
    Marzę o takiej właśnie koszuli!
    Reszta stylizacji też super - przepiękny zegarek i torba! Pięknie wyglądasz!
    Dodaję do obserwowanych!
    Dziękuję za miły komentarz na blogu:)

    ReplyDelete
  8. począwszy od koszuli, skończywszy na butach wszystko mi się podoba!
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  9. pięknie wyglądasz ! właśnie w stronę takiego stylu zmierzam :)

    ReplyDelete
  10. Świetny look ;) lubię takie kolorki.

    ReplyDelete
  11. Beże są cudowne. Twój dzisiejszy outfit również. Wyglądasz przepięknie.

    ReplyDelete
  12. bardzo ładne stylizacje! nieprzesadzone- tak jak lubię:)

    do obserwowanych:)

    ReplyDelete
  13. Cudowna stylizacja z klasą! Uwielbiam takie stonowane kolory!

    H.

    ReplyDelete
  14. ultrakobiecy set ! bardzo w stylu Chloe !
    pewnie, będzie mi bardzo miło zajmować miejsce na waszej Blog liście !:) Dzięki !!:)

    ReplyDelete
  15. bardzo ładnie wyglądasz, super torebka;)

    zapraszam do mnie, jeśli chcesz możesz mnie polubić na FB :)

    www.karmellove.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. dziekuje! twoje tez niczego sobie;D :*

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam neonki, kolorki itp, ale i tak zawsze najmilej przyjmuję zestawy stonowane - jak ten :) Jest idealny, wyglądasz idealnie! Ale najbardziej podoba mi sie zegarek:)
    Basia.

    ReplyDelete
  18. Bardzo fajna stylizacja! Urzekła mnie ta lekka kolorystyka, a torba wręcz skradła moje serce! Ach jestem na wielkie tak! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    ReplyDelete
  19. uwilbiam takie delikatne, chociaż sama wolę łączyć beż z czernią :) spodnie mega <3

    ReplyDelete
  20. Świetny outfit:)Torba jest rewelacyjna! Chociaż ja sama uwielbiam kolory i bardzo mnie cieszy ten cały bum na nie,to jednak czasami też lubię od nich odpocząć;)

    ReplyDelete
  21. Jakie masz świetne buty! :zakochany:
    Na pewno bd obserwowac i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  22. Świetne spodnie.
    Zapraszam do mnie do obserwatorów:

    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    pozdrawiam Klemcia!

    ReplyDelete
  23. :) beże bardziej do mnie trafiają niż neonowe kolory... co z tego, że niby modne w tym sezonie... bardzo podobał mi się też Wasz koral :) a do tej beżowej stylizacji pewnie dodałabym jakiś dodatek kolorowy :) dla przełamania smaku :)

    P.S. fashionbliss :) koniecznie nadstawcie uszu ;) książka "Ja, Klaudiusz" jest niesamowita!!! ;) z każdym kolejnym zdaniem dziwię się coraz bardziej, że takie rzeczy działy się na tym świecie...

    ReplyDelete
  24. uwielbiam takie kolory! wyglądasz świetnie
    i zazdroszcze torby!

    ReplyDelete
  25. Dziękuję!!! :***
    I wy się jeszcze pytacie czy nie mam nic przeciwko?! Ja jestem ZASZCZYCONA <3333

    Genialna torba i buty!!! <3 Wyglądasz stonowanie ale naprawdę z klasą! No i te okulary - SUPER :)))

    ReplyDelete
  26. Bardzo mi się podoba ten zestaw.
    Dodaję ; )

    ReplyDelete
  27. Dziewczyny mam do Was pytanie odnośnie kwestii technicznych bloga: jak udaje Wam się zrobić to, że fotki są obok siebie? Np. dwie lub trzy w rządku? Jestem początkująca i dopiero rozpracowuję bloga i nijak nie potrafię sama tego ogarnąć ;)

    www.lipglossinred.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Wyglądasz fantastycznie !!! Cudne kolorki :)

    ReplyDelete
  29. ładny zestaw, świetne szpilki!

    ReplyDelete
  30. bardzo przyjemny zestaw :))
    śliczne buty i koszula, torebka też niczego sobie.

    ReplyDelete
  31. ładnie ;] koszula świetna ;] pozdrawiam.

    ReplyDelete
  32. Śliczne połączenia,chciałabym zaprosić autora tego bloga do obserwowania mojego bloga:pinkglassseparated.blogspot.com < innymi słowy zapraszam cię do obserwowania różowego szkła w separacji ;)
    Serdecznie dziękuję za miły komentarz na blogu,oczywiście zapisuję się do obserwatorów ;**

    ReplyDelete
  33. wyglądasz uroczo! spodnie maja świetny kolor!

    ReplyDelete
  34. I love your look,I like very much nude color.Your look is very elegant,but also is very chic!!I love your shoes!!Kisses from
    http://elarmariodepispi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. cześć podoba mi się wasz styl dodaję do obserwowanych

    ReplyDelete
  36. uwielbiam beze;) swietna koszula!

    ReplyDelete
  37. Strasznie ładna koszula, szkoda, że nie mam dostępu do primarka. Niestety po pobycie w anglii i zakupach w normalnych cenach postanowiłam sobie, że nigdy nie kupię żadnego ciucha stamtąd przez internet.

    ReplyDelete
  38. śliczny miks beżowy! bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  39. Bardzo ładnie, faktycznie tak subtelnie.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  40. dziękujemy bardzo za wszystkie miłe komentarze, strasznie się cieszymy, że Wam się podoba :) @ Mała Mi: przeczytamy!, @ lipgossinred - cały proces opisałyśmy u Ciebie, w razie problemów pisz - pomożemy, @ Chocolate Substitute - też marzymy o primarku w polsce ;)

    ReplyDelete
  41. Kupiłam sobie wczoraj podobne spodenki :) ile za nie dałaś?

    ReplyDelete
  42. Dziękuję bardzo :)
    + dodaję twój blog do obserwowania

    Liczę na to samo i zapraszam również do komentowania :)

    http://paulinamichon.blogspot.com/


    Bardzo ładny strój :]
    Torebka jest bardzo śliczna .

    ReplyDelete
  43. wow i love that perfect bag!!!!

    love, http://www.chicksinfeathers.co.cc/2011/07/red-snake.html

    ReplyDelete
  44. bardzo podoba mi sie ten strój ;)

    ReplyDelete
  45. strój bardzo ładny, elegancki. uwielbiam outfity tego typu.

    ReplyDelete
  46. pięknie wyglądasz, tak kobieco i delikatnie :)

    ReplyDelete
  47. cudnie wyglądasz!!! bardzo pasują Ci takie kolory! :***

    ReplyDelete
  48. jeden kolor a jednak nudą nie wieje :) przeciwnie... wyglądasz świetnie :)

    ReplyDelete
  49. great look ! you look like lo boswosh

    ReplyDelete
  50. O właśnie taką koszulę poszukuję!

    ReplyDelete