Thursday, June 23, 2011

Keeping you on the alert

Uwaga uwaga - wszystkim zapominalskim przypominamy, że już jutro startuje wyprzedaż w Zarze, Bershce, Stradivariusie i Oysho. Radzimy wybrać się rano i koniecznie przed weekendem, żeby uniknąć dzikich tłumów i totalnego bałaganu. Pamiętajcie też, że we wszystkich tych sklepach macie 30 dni na ewentualną zmianę decyzji - czasem lepiej pomierzyć coś spokojnie w domu, niż czekać pół godziny w kolejce do przymierzalni (do której jak już się dopchamy jesteśmy tak zmęczone, że same nie wiemy co nam się właściwie podoba).

Dla wciąż niezdecydowanych: szybki przegląd stylizacji stworzonych z udziałem łupów z minionych zarowych wyprzedaży. Naszym zdaniem naprawdę warto wybrać się jutro na zakupy!





22 comments:

  1. Świetny blog ! :)
    Dodaję do obserwowanych.

    xoxo
    http://claudjave.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. nareszcie! mam nadzieję że tym razem też będzie warto :)

    ReplyDelete
  3. warto o ile w tych sklepach zawsze w takcie wyprzedazy panuje okrutny chaos i balagan. Zawsze mam to okropne wrażnie, że ubrania sa w nieposzanunku i rozrzucone jak na straganie.szczegolnie w zarze ...

    ReplyDelete
  4. marynarki masz świetne, a do tego super Ci w okularach :) zawsze wyglądasz elegancko

    ReplyDelete
  5. ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie:
    http://mycolorvogue.blogspot.com/
    xoxo, A.

    ReplyDelete
  6. Najbardziej podoba mi się pierwszy outfit! ;) Genialna torebka!

    ReplyDelete
  7. rewelacyjne stylizacje!!
    pozdrawiam
    ps. dziękuję bardzo za miłe słowa

    ReplyDelete
  8. Ja zaspokoiłam moje marzenie kupując replikę Celine z Mizensy i mam w planach coś na ten temat napisać już niebawem. Zawsze byłam zdania, że lepiej mieć 1 oryginalną torebkę niż 7 podróbek, ale niestety wiem, że póki nie pracuję - ta replika musi mi wystarczyć. Pozdrawiam ciepło!

    H.

    ReplyDelete
  9. świetne zestawy ! ja zbieram pieniądze na niedziele, wydam na wyprzedaże w warszawce :) hah. pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  10. Świetne stylizacje! Wszystkie są dopracowane i kobiece. Szczerze powiedziawszy to jak byłam już kilka dni temu to w Bershce była wyprzedaż, ale jak zobaczyłam ten chaos w sklepie to zrezygnowałam. Do Zary jednak z chęcią zajrzę, a tłum mi straszny nie będzie! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    ReplyDelete
  11. swietne te ciuszki:)
    buziaki

    ReplyDelete
  12. świetne są te zestawy!

    www.my-styleee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. takie zbyt spokojne jak dla mnie, ale Tobie pasuje ten styl

    zapraszam do sledzenia bloga ;) i will follow back ;D

    dzieki kochana za komentarzyk:*

    http://www.facebook.com/pages/Fashion-Passion/127087060700971 - FASION PASSION because we all love to be a little fashion victims! :)


    FOLLOW MY BLOG - then I WILL FOLLOW BACK AND YOU WILL BE ON MY BLOG ROLL LIST ON MY BLOG :)


    FASHION VICTIM - LIKE FACEBOOK PAGE!
    FASHION passion -FBpage - ALL BOUT FASHION, EVENTS, ART, FAMOUS PAINTERS, MUSIC, CONCERTS, LOOKS, MY RECIPES AND INSPIRATIONS

    MY BLOG - FASHION PASSION - MY RECIPES

    ReplyDelete
  14. Great outfits!


    xo
    Théa Unknown
    http://theaisunknown.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. podoba mi się marynarka z drugiego zdjęcia :)

    ReplyDelete
  16. Dziękuję za komentarz:) świetny blog - dodałam do obserwowanych:)
    Wszystkie stylizacje dobre, ale najlepsza wg mnie to stylizacja z białą marynarką:)
    Pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie
    www.mayapresents.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. I really like your style, you look very chic :)

    thanks for your nice comment on my blog :)

    http://foreverunderstated.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. dziekuje za komentarz !
    wlasnie jestem na etapie wertowania waszel tworczosci , jestem pod ogromnym wrazeniem.. dobra robota !
    bede zagladac, moze by ti ulatwic poobserwujemy sie, tak o poprostu ? :)
    pozdrawiam
    agata

    ReplyDelete