Wednesday, June 22, 2011

Dilmah

W związku z konkursem zamieszczonym na blogu Fashionelki, przedstawiamy nasze propozycje - trzy stylizacje inspirowane następującymi smakami herbaty Dilmah: Mint, Caramel i Toffee Banana. Na który macie największą ochotę?
Dilmah Carmel





Dilmah Mint



Dilamh Toffee Banana




Dilmah Caramel:
spodnie (zara)
kurtka (zara)
sandały (marypaz)
koszulka (zara)
Dilmah Mint:
spodnie (zara)
koszulka (kiabi)
szalik (stradivarius)
bransoletki (jelen-wzór)
Dilmah Toffee Banana:
spodnie (prezent)
koszulka (reserved)
buty (pepe guerrero)
torebka (pepe guerrero)

24 comments:

  1. dzieki wielkie :) świetne stylizacje!

    ReplyDelete
  2. najbardziej mi się podoba Dilamh Toffee Banana :) ale reszta równiez świetna !!!

    ReplyDelete
  3. dla mnie pierwsza najlepsza! Karmel<3
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. ojej, mam takie mietowe spodnie i jej uwielbiam! :>

    ReplyDelete
  5. Świetne zestawy. Moim faworytem jest nr 1 (piękne spodnie!). Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. very chic outfit !

    visit my blog , you'll find a stunning GIVEAWAY .

    I'll do back

    ave

    ReplyDelete
  7. wow! dziewczyny super połączyłyście kolory! ślicznie wyglądacie :) życzę wygranej! :) :***

    ReplyDelete
  8. dzięki:)) ciekawy post i widzę moje spodnie z zary:)

    ReplyDelete
  9. wszystkie mi się podobają, a najbardziej toffee banana :D

    ReplyDelete
  10. Świetne wszystkie trzy, ale ja ze względu na moje zamiłowanie do beży wybieram numer 1:)

    ReplyDelete
  11. Carmel!!! Ale wszystkie są świetne i dobrze przemyślane^^

    ReplyDelete
  12. trudno mi zdecydować; w 1 lubię kolorystykę, a raczej monochromatyczność i dominację beżu, ale 3 do mnie przemawia chyba bardziej ;))

    ReplyDelete
  13. pierwszy zestaw najlepszy!! moje ulubione kolory :)

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. Moje kubki smakowe mówią karmel, Wasze zdjęcia - mięta :)

    ReplyDelete
  15. zdecydowanie Mint- jestem totalnie zakochana w tym kolorze : )Ale pozostałe również wyglądają bardzo zachęcająco.. :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. wszystkie są świetne ale urzekła mnie ostatnia - genialne połączenie kolorów!

    ReplyDelete
  17. HARMERKI. ♥

    http://my-fashion-matter.blogspot.com/ :))

    ReplyDelete
  18. Zdecydowanie stylizacja druga! Jest świetna! Tak samo zresztą jak ta herbata miętowa Dilmah;)

    ReplyDelete
  19. Wszystkie są piękne, ale miętowa najlepsza moim zdaniem:)

    ReplyDelete
  20. Dziękujemy :) naszą nagrodą w konkursie okazały się Wasze komentarze no i zabawa przy robieniu stylizacji ;)) pozdrawiamy :*

    ReplyDelete
  21. Kolory są wspaniałe. Beże/brązy świetne! Mięta i biel super, ale ostatnie słoneczne koloru są wspaniałe!

    ReplyDelete