Friday, June 17, 2011

Crochet dress

Trochę jak na drutach, trochę jak z koronki. Urocza i dziewczęca, jest idealnym rozwiązaniem, kiedy chcemy odjąć sobie parę lat ;)) Szydełkowa sukienka jest wręcz idealna na upalne lato w mieście. W Internecie znaleźć można mnóstwo instrukcji, jak stworzyć ją samemu, jeśli jednak tak jak my nie macie cierpliwości do robótek ręcznych, polecamy zakup gotowca. Jest ich taki wybór, że bez problemu można znaleźć sobie Tą Jedyną :) Oto propozycje z górnej półki - Diane von Furstenberg, Missoni i Burberry Prorsum:


Nasz wybór padł na River Island - brytyjska marka po raz kolejny nas nie zawiodła. Sukienka przy okazji wpisuje się w jeszcze jeden letni trend - mała biała zamiast małej czarnej :) Co o tym sądzicie?





Sukienka: River Island
Buty: Zara
Torba: Michael Kors
Zegarek: Michael Kors
Kolczyki: Tous
Bransoletka: Lilou

30 comments:

  1. Bardzo ladnie Olu! wygladasz bardzo szykownie w bieli ze zlotymi dodatkami
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Świetna jest :) i super w niej wyglądasz specjalnie stworzona dla Ciebie :) buziaki :)*

    ReplyDelete
  3. urocza sukienka :) gdybym nosiła sukienki, to kupiłabym sobie właśnie taką :)
    piękna torba !

    ReplyDelete
  4. Ja mam koronkową z Gina Tricot znalezioną za jakieś 15 złoty w Second Hand ;)
    Ta też śliczna <3

    ReplyDelete
  5. Dzięki :-). Zapraszam do mnie, jest minikonkursik. Pozdrawiam! www.k-a-m-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jestem na tak! Zwłaszcza z tymi dodatkami: buty, torebka i zegarek - super!
    Buziaki ;*

    ReplyDelete
  7. Pięknie wyglądasz ! sukienka wygląda jak z kolekcji D&G !:) Dziękuję że przeczytałaś mój post !:) bardzo podoba mi się Twój wpis, taki lekki, konkretny i idealnie ubrany w słowa !:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. ;) dzień dobry :) świetny pomysł z tą letnią małą czarną! Bardzo mi się spodobało to określenie!! :) No i sukienka całkiem ładna ;) (ja wybredna bardzo jestem jeśli chodzi o modę ;p)

    P.S. fashinbliss :) cieszę się, że od mnie zajrzałyście - zapraszam częściej ;) Chyba mamy podobną hierarchię ważności :P w kwestii toreb ;)

    ReplyDelete
  9. your dress is so marvellous xxx

    ReplyDelete
  10. Ja szukam czarnej letniej sukienki, ale jak na razie nic ciekawego nie widziałam, ślicznie wyglądasz :*
    chciałabym móc nosić takie krótkie sukienki, tuniki, ale moje kształty na to nie pozwalają :p

    ReplyDelete
  11. świetnie !!!
    super blog, dodaje do obserowowanych :)

    ReplyDelete
  12. Great look, honey!Love the dress and the bag!xoxo

    ReplyDelete
  13. dzięki bardzo:)
    masz absolutnie prześliczne sandałki!

    ReplyDelete
  14. I love your dress, and your blog too :)


    xo
    Théa Unknown
    http://theaisunknown.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetna jest ta sukienka :) Ile kosztowała ?

    P.S.: Fajny blog - jeśli chcesz możemy poobserwować się nawzajem :)

    ReplyDelete
  16. Ładne sandałki, właśnie takich szukam :) Zapraszam do mnie http://diuresin.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. bardzo podoba mi się ta sukienka :) Torebka-marzenie :**

    ReplyDelete
  18. First of all i love this blog. But i think your speedy or a more colourfull bag would better match with this dress.
    P.S.: the shoes are great and i couldn`t wait for your new outfit.

    ReplyDelete
  19. Śliczny zestaw :)
    Sukienka jest przepiękna :)
    A.

    ReplyDelete
  20. Dziękujemy za miłe komentarze :) @ susie - sukienka kosztowała w uk około 30 funtów, @ shelbey - zaczynają się wyprzedaże, na pewno coś znajdziesz - i mamy nadzieję, że zaprezentujesz u siebie :) @ Weronika - sandałki są jeszcze w zarze (przynajmniej tej krakowskiej) jeśli masz na nie ochotę.

    ReplyDelete
  21. koronkowa sukienka zawsze robi na mnie wrażenie i tak jest i tym razem :) Pięknie !

    ReplyDelete
  22. na bogato,mm zazdrosc mnie zzera troszke !
    ;)))))

    ReplyDelete