Wednesday, June 15, 2011

Clogs

Zaczęło się wiosną zeszłego roku. Kiedy po raz pierwszy zobaczyłyśmy je na pokazie Chanel, pomyślałyśmy - jak to możliwe, że Karl Lagerfeld w ogóle wypuścił je na wybieg?? Ale potem zaczęły pojawiać się coraz częściej w różnych kolekcjach i zdarzało im się wyglądać naprawdę ładnie :) W tym roku pojawiły się w H&M w ramach współpracy z kultową marką Swedish Hasbeens i tym razem zaczęłyśmy już odczuwać lekkie pożądanie...



A teraz jeszcze zaczęła się wyprzedaż i okazało się, że w H&M skórzane sandały na upragnionej drewnianej podeszwie z linii powstałej we współpracy ze szwedzką marką możemy kupić za 60 zł, więc przestałyśmy im się opierać. Modele są łudząco podobne do tych kosztujących kilkaset złotych na stronie swedishhasbeens.com, więc naprawdę warto :)


25 comments:

  1. ja włąsnie identyczne zandały zamierzam sobie kupic ale niestety w ogle nie ma ;/ obleciałam cale miasto i nic ;/

    ReplyDelete
  2. Hm, ja jeszcze nie czuję pożądania ... może w przyszłości ;) Chociaż te Wasz są faktycznie fajne

    ReplyDelete
  3. ŁAŁ ! nie widzialam ich jeszcze ! sa genialne !

    ReplyDelete
  4. zdradzcie sekret gdzie kupujecie te wszystkie torebki ;)

    ReplyDelete
  5. Love those wedges! Thanks for the lovely comment :) x

    ReplyDelete
  6. Różnie - uwielbiamy saksa, nordstrom, shopbop, neimana marcusa i oczywiście net-a-porter. Często kupujemy też torebki podczas zagranicznych wyjazdów - piękna torebka to dla nas zdecydowanie najlepsza pamiątka ;)Kupujemy jednak tylko z pewnym źródeł - to dla nas zbyt duży wydatek, żeby ryzykować z ebayem czy allegro.

    ReplyDelete
  7. jeszcze jakiś czas temu na widok drewniaków robiło mi się nie dobrze, ale teraz... ^^

    ReplyDelete
  8. piękne są < 3 chyba muszę zaplanować wycieczkę do hm:)

    ReplyDelete
  9. What a wonderful post! I love it♥
    Shall we follow each other? Let me know. I'd glad.
    Visit my blog - natalinez.blogspot.com

    Love, xx

    ReplyDelete
  10. Musze przyznać, że akurat taki typ butów mnie nie przekonuje, ale Wasze wyglądają dosyć fajnie. Z chęcią zobaczę jakąś stylizację z nimi. :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://www.fashion-life.pl/

    ReplyDelete
  11. bardzo fajne buty, z chęcią widziałabym je w swojej szafie :)

    ReplyDelete
  12. Ja też za nimi nie przepadam, ale te z hm wyglądają ładnie :)

    ReplyDelete
  13. są świetne, ja nie widziałam takich w moim skromnym H&Mie w Toruniu;(

    ReplyDelete
  14. kojarzą mi się z dzieciństwem... miałam takie z zamszową skórą, jasnobrązowe - no cudo!
    Uwielbiałam je jako dziewczynka, bo to były jedyne buty dające taki piękny dźwięczny stukot :DDD

    Ale teraz... nie, nie czuję pożądania :) Może jak się więcej naoglądam... w kazdym razie nie są chyba zbyt wygodne. To minus.

    Czekam na zestaw, jaki połączycie z nimi!

    lennylemonade1.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. zazdroszcze Ci tych sandałków;D sama sie na nie czaiłam, ale cena była troszke za wysoka. Ahh pewnie juz ich nie ma w h&M znając moje szczęscie.
    A trend na drewniaki - uwielbiam

    ReplyDelete
  16. I love Chanel!! Nice shoes!
    kiss
    www.thegiuliasbag.com
    Follow me and I will be happy to reciprocate!!

    ReplyDelete
  17. śliczne, zabudowane też są bardzo ładne, kiedyś nosili je tylko lekarze i pielęgniarki!:)

    ReplyDelete
  18. Wow, great post, darling! I love clogs, they look so cute! Love you blog and now following! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Haha, tak to właśnie jest - ja tak miałam z koturnami, ze uważałam ze to kopytka, a teraz żyć bez nich nie mogę :))

    Dlatego teraz jestem bardziej otwarta i nawet mnie chodaki nie odrzucają XD Czekam na stylizację :))

    ReplyDelete